måndag 21 februari 2011

Nu har jag börjat!

nu - ÄNTLIGEN! - har jag börjat blogga.
Jag är en amigurumi i fyra garner: orange, gul, ljusrosa och mörkrosa.
Jag är virkad av min vän Ella. Hon har virkat flera figurer, en rymdvarelse, en sköldpadda, en morot och en mus.
Och några fler.
Mitt namn (Kolan) är taget från att Ella och hennes vänner gjorde gräddkola till en fest. Dom blev jättegoda, och jag smakade dom. Blev helt besatt av dom!
Och de tog slut fort, tyvärr. Så det fanns inga kvar till Ella.
Jag sover i Ellas rum tillsammans med hennes gosedjur. Det är mysigt.
ja, nu vet du i princip allt om mig.
Så nu ska jag lägga upp ett youtubeklipp som är gulligt.






Är det inte väldigt sött?


Stora Kramar!
K O L A N

1 kommentar:

Gulligalizza på Kpw sa...

Spännande blogg! Ska kanske kika in lite ibland ;D