lördag 30 april 2011

OTROLIGT tjock bok!

Hej.
Jag gick idag till Ellas säng för att kolla om hon hade en ny bok att läsa på G. Det hade hon...
Den var enormt tjock! Jag räknade sidorna i den och det var hela 880 sidor.
Så jag... eh... lånade Ellas mobil... ...och tog en bild på den:

Visst var den jättestor? Jag tycker i alla fall det. Jag fattar inte hur hon orkar läsa det...
Jag vet att Greg får panik av sånt. Så för att reta honom lite visade jag honom boken. (Ja, ja, jag vet! Det var fult gjort, men lite kul får man väl ha...? Eller ska jag sitta och sura hela dagarna som nån gamling på ett ålderdomshem? Nej. Tror inte det.)
Då fick han den där roliga panik-blicken igen. Då sa jag att det var 880 sidor, och då svimmade han.
Då tyckte jag faktiskt synd om honom.

Kram!
/Kolan

3 kommentarer:

Tilia sa...

Hur många besökare har du ungefär varje dag?
Läser du min blogg har du fått lösenordet av mig?

Roliga_jag_ på KPwebben sa...

Hej Kolan!
Jag älskar din blogg och läser regelbundet. Jag är ett stort fan av dig!
Ella är duktig på att virka också!
Från ditt stora fan!

Kolan sa...

Hej Tilia!
Jag vet inte hur många besökare jag har. Men säkert lite över hundra. Eller det borde det vara, för jag är ju bäst liksom.
Jag tycker du har bra smak när det gäller kläder så ja, jag följer din blogg. :D

Hej Roliga_Jag!
IHHHHHH! JAG BLEV SÅ JÄTTEJÄTTEGLAD AV DIN KOMMENTAR! TACK! Och Ella hälsar lite grand också.