torsdag 14 april 2011

Mystiken tätnar!

Hej!
Titta.
Det ligger tre presenter i Ellas soffa. Undrar om de är till mig.
Mystiskt.
Det brukar inte ligga tre paket i Ellas soffa.
Inte ens en LITEN present.
Jag får väl fråga vem de är till.
Jag hatar att fråga saker. Det är så jobbigt för personen som lyssnar. Den måste ju svara. Även fast den inte vet svaret.
Nu frågar jag. 
Okej, jag frågade henne nyss och hon sa att de var till hennes vänner.
Åh...
Det var en väldigt smart ide egentligen.
Jag tror jag också ska göra paket.
Jag ger en till Vitnos som tack för att hon fotograferade igår! Ja!
Vänta här lite. Jag är strax tillbaka.


Hej igen!
Såhär blev det:
När Vitnos fick det blev hon jätteglad.
Men hon undrade hur man öppnade det.
Och jag sa att inte gick att öppna.
Då ville hon veta hur man kom åt det som låg inuti.
Och då sa jag: "Men det måste väl inte vara något i?"
Det visste hon inte.

Men hon blev glad för paketet i alla fall.


Stora Kramar! /Kolan

Inga kommentarer: