onsdag 27 april 2011

Kompisar och lite till

HEJ!
Nu har jag inte skrivit på en vecka. Och jag gissar att ni sitter och surar för att jag inte har gjort det. 
Men jag har ju gjort en massa så jag har inte haft tid att skriva!
Därför skriver jag nu i efterhand vad som har hänt.
Först och främst så har Ella virkat två nya kompisar till mig!

Det här är Konitchiwa. Hon är en japansk flicka. Hon ska få armar också. Fast de är inte riktigt klara än.

Det här är Greg. Han är så känslosam! När han är ledsen är han väldigt ledsen, när han är glad är han väldigt glad. Och när han är förvånad ser han ut så här:


Förlåt, men.... HAHAHAAHAHAHAH!!! Han ser så sjukt kul ut. :D
Ja, och här är mina vänner tillsammans.

:D

Och nu till Den andra saken jag skulle berätta.
Jag åkte med till Ellas Farmor. Det var jättelångt dit! Typ hundra mil eller så.
Hos Ellas farmor fanns det en sån där låtsashund som kan andas med batterier, Scary...
Det var fint väder hela tiden och ibland åkte vi och grilla.
Och Konitchiwa fick följa med till Stockholm när Ella åkte dit. Hon sa att det var fint där.

Det var nog allt!
Kramar! /Kolan

Inga kommentarer: