fredag 1 april 2011

Musikaldax!

Hej!
Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Det här blir sista inlägget. Jag har tröttnat.
Och dessutom så har jag inga händer längre. Är det nån ide att blogga då?
April, April! Det trodde ni va? Haha, visst är jag rolig. :D

Ni kan inte ana vad jag har varit på... (Fast det är ganska uppenbart i rubriken)... Musikal!
Jag såg inte allt, men jag låg i väskan och lyssnade. De var jätteduktiga på att sjunga!
Det var Grease. (Men jag säger Gris.)
Och ibland stack jag upp huvudet för att kolla vad det var för färg på dansarnas kjolar.
Några var rosa, några var röd- och vitprickiga och några var svart- och vitprickiga.
Det var mysigt... Jag hoppas vi ser nån musikal igen.

En annan sak är att jag har fått en mössa och en halsduk! Ella fixade det åt mig.
Här är de:
Min halsduk.... (Den är röd och blå.)
Mössan! (Den är orange, rosa, gul och... vad heter den där sista färgen nu igen?)
Och så här snygg blev jag med dem på!
Och det kanske är lite sent att skaffa det nu... Men det är ju fortfarande kallt! Det är som att vädret lurar en hela tiden!(Apriligt.)

Stora kramar!

/Kolan

3 kommentarer:

Tilia sa...

Nej! Ge inte upp!
:(
/Tilia

Tilia sa...

Shit ahahah jag läste bara första raden och skrev på en gång en kommentar. Hahaha jag hann inte läsa att det stod april april :D
/Tilia

Kolan sa...

Varför skulle jag ge upp? Jag har ju precis börjat! :D