fredag 8 april 2011

Roligt och Kli-igt

Titta, vilken mysig bild på mig och mina virkade vänner!
Alla ser lite roliga ut. 
Putte, längst fram, har inte fått ögon än. Men hon ska få. (Det är en hon. Man kan heta Putte som tjej. Tror jag...)  
Och Sparris, har inte han lite Emo-lugg på den här bilden?
Och Skalman verkar intressera sig för nåt långt borta.
Och Blåtopp gömmer sig lite, undrar varför? Han kanske är lite rädd? Vi kanske ska locka på honom?
"Lilla Blåtopp, vi bits inte, vi lovar! Kom nu fram och var med på fotot!"
Men jag tror inte det funkar så.
Och Blåtopp gjorde det nog inte med flit...

Ella har vattenkoppor nu. Stackare!
Jag var först rädd att jag skulle få det. Men amigurumis kan inte få det, det har jag kollat upp.

Hejdå för den här gången och Stora Kramar!
/Kolan

Inga kommentarer: