torsdag 31 mars 2011

Ny vän och Mys (som vanligt)!

Hej, Vänner!
Jag gillar att mysa, det vet ni ju.
Och det är mys att hitta på goda recept. Och jag har gjort det!
Här är det:

Du behöver: 
lite jordgubbsyoghurt 
en banan 
jordnötter 

Det här receptet hittade jag på idag när Ella var i skolan. 
Jag bjöd mina vänner på det, allihop - Blåtopp, Slurp, Putte, Snövit, Billy, Skalman, Sparris.... 
 Och alla älskade det! 
Och appropå vänner - jag har fått en ny vän! 
 Här är han! 
Ella har inte virkat honom, men han är ett sött gosedjur. Jag tycker han är jättesnäll! 
Fast han är lite känslig. Men det säger Ella att det är en fin egenskap.
Hans namn är Leo. Gulligt namn!  :D 
Hoppas ni har det bra... Men inte FÖR bra. För jag måste ha det bra också, och då kanske ni tar all brahet, också finns det inget kvar till mig.... 

Stora Kramar! 
Från Kolan ;) 

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmm..
det låter gott söta lilla Kolan!:)