lördag 26 mars 2011

Fyra bilder

Hej!
Jag har inte skrivit på länge... Förlåt. Men det har ju hänt så himla mycket kul grejor!!
Och jag tycker att det är bättre om man skriver ett långt inlägg en flera små.
Jag hoppas att ni förlåter mig. 
Och som rubriken lyder får ni se...
...bilder!
Här är jag och mina nya vänner!
Den lilla söta vita kattungen med röd nos heter snövit. Hon är så snäll! Hjälpsam och så.
Men han den där lilla gröna, han heter slurp, han är ett riktigt kakmonster! :D
Men båda är några av mina närmaste vänner.
Vi brukar leka en lek när vi har tråkigt i våra garnkorgar.
Den heter "Korv med bröd";)

Här är ett litet block som Ella skriver i.
Om ni inte ser det så står det "TANKAR" på framsidan. Det har hon klistrat på.
Där i skriver hon hon tankar och små noveller och dikter, sånt som "faller henne in", för det har hon sagt.
Det säger jag även fast jag vet att Ella inte gillar att jag citerar henne.
Här är en fin bild som Ella tecknat! Den blev as-snygg ju!
Men hon vågar inte erkänna att hon blev jättenöjd själv. Det vet jag, jag känner ju henne.
(Kolla vilken effekt det blir med det röda bandet!)

Appropå teckningar!
Ella ritade den här till mig och min blogg!
Det är jag i mitten och runtomkring var det saker hon gillar.
Det blev hästar, glass, väskor, böcker...
Hon gillar lite av varje ju. Och det är därför hon är en speciell person som jag gillar.


Stora kramar så klart!
/Kolan

Inga kommentarer: