lördag 5 mars 2011

Hej!

Ja, hejsan på dejsan.
Idag var Ella på badhuset så jag passade på att sova lite.
När jag inte sov så gick jag och tittade på hennes tidningar.
Kamratposten, lyckoslanten och en och annan Julia-tidning.
När Ella kom hem sa hon till mig att jag skulle bli lite oper.... operer....opererad heter det.
Ja, för hon sa att hon sett att mitt öra sitter snett, och så lite på svansen och så lite grann på benet.
Så så ligger det till.
Sen kommer lite boktips här, eftersom Ella läser varje kväll. Då läser jag lite grann jag med, för det är ganska bra böcker hon läser.
1. I taket lyser stjärnorna, av Johanna Thydell. Men asså... Den är så.... Sorglig. :'(
2. Systrar i jeans-böckerna, av Ann brashares. Fast de böckerna är så tjocka, men sånt bryr sig inte Ella om.
3. En Prinsessas Dagbok, av Meg Cabot. Den är mysig!
Fler boktips finns på http://www.boktankarna.blogspot.com/
Sedan gillar hon också Bläckhjärta av Cornelia Funke. Men jag tycker inte om spänning, jag gillar med sorligt och lite mysigt, liksom. Så där tycker vi olika.

Jag ville ta en bild av mig också. Men Ella sa att jag måste sys ihop först. Så imorn blir det en ny bild. :)
Ja, hoppas ni har det lika bra som jag. För jag äter chips.


Stora kramar :) /Kolan

Inga kommentarer: