torsdag 11 augusti 2011

Skogutflykt

Hej!
Jag fryser när jag är utomhus. Inte undra på det, jag går ju runt helt naken.
Det sa jag till Ella. Och hon reagerade direkt:
Hon virkade den här gröna tröjan åt mig!!
Och jag provade den såklart...
Och den satt jätteskönt! Och erkänn att det är den snyggaste, sötaste och bästa tröja ni nånsin sett?
Japp. Den är verkligen bäst.

Sen åkte Ella och jag ut på utflykt i svampskogen. Och vi gjorde en del mysiga saker.
Hejhopp! 
Jag känner mig lixom... Bäst, helt enkelt.   
  
Här sitter jag fint!
Jag tappade nästan hatten, så stor var den!
Kolla, vilken myrstack! Ella sa att en myrstack är dubbel så stor under.  
Det är ju heeelt GALET!!!!

Dhwuofbifjoktsdlefheuf?
Aaahhh...
Jag solade lite grann vid vattnet.
MAAT! GE MIG MAT!!
När grillen äntligen kom igång var jag verkligen bra hungrig! (Det ser man nästan på min galna blick.)
Hallå? Kan jag få komma ut?
När jag hade ätit la Ella ner mig i sin väska.
Sådär ja. Nu kan jag se utan att nån ser mig.
Men jag ville inte jag. Så jag kom på en smart grej. Eller hur?

Det var typ alla bilder.
Ha det jättebra nu. Jättestora gröna tröj-kramar från kolan

6 kommentarer:

Tilia sa...

Vilka söta bilder!!!

Det skulle vara jätte snällt om du ville hjälpa mig bestämma vilken outifts jag ska ha på mig imorgon (första skoldan) kommentera detta inlägghttp://tiliaa.blogg.se/2011/august/forsta-skoldan-vilken-outfits.html#comment vilken outifts du gillar mest.
Kram

Tilia sa...

Sv: Tack va gulligt. Dsm till dig med ♥
Ska kommentera mycket hos dig också :D

Elin (Elott) sa...

Så fina!

Kolan sa...

Elott: Tack. Jag vet. :D
Tilia: ;)

Tilia sa...

Svar: Okej man tycker ju olika men det jag gilllade med de gamla var att de var stora och mysiga fast de nya är ju också ganska snygga ;) men jag gillar mer dem gamla :)

Anonym sa...

Hej coola Kolan!
Verkligen supersnygg tröja & mössa Ella fixat till dig, hon e en hyvens tjej den där Ella ;)
Kram till dig & Ella från Sinja.