torsdag 18 oktober 2012

Leja hittar nåt hon tycker om

Hej!
Förut idag visade jag Leia runt lite. Hon tyckte det var roligt och spännande att se sig omkring lite grann... Även fast hon var lite dryg när jag förklarade saker för henne som hon redan visste.
När vi kom till TV-rummet så stannade hon upp lite när hon såg vad som stod på hyllan med filmer. Så drog hon ut en av dem, en med tjock pärm... Ett samlingsvolym
Hon sa att hon tyckte att hon kände igen den... Vilket jag tyckte var konstigt eftersom hon kommer ifrån en annan planet där de förmodligen inte har likadana filmer som oss. Men så öppnade hon upp film-pärmens insida och drog efter andan...
"Det här är ju jag! Det är ju... en massa bilder på mig! Och min bror... Och min far..."
FILMKRAM!!
"
"Men liksom... Kolla bara!"
"JAG! DET ÄR JU JAG!"
Leja tog fram en röd penna och ringade in sig själv. *Belåtet leende*
Så himla nostalgiskt och fint!
/Kolan

Inga kommentarer: