måndag 16 maj 2011

Det var ett tag ett tag sen...

Hej!
Jag har inte skrivit på ett tag, ja, jag vet.
Men jag tror att ni förlåter mig? För att jag inte har skrivit?
För annars kan ni ju bara skita i att läsa det här, för då är ni oschysta. Om ni inte förlåter mig, alltså.
Fast jag tror att ni gör det. 
Och gör ni det, så får ni också läsa vidare.
Och det beror på hur mycket ni fattade de sju senaste meningarna. 
Det har ju hänt en del sen senast som jag ska skriva lite extra om.

Jag såg en liten stackars ö på Ellas skrivbord. Och det ser ut som om det är två familjer som bor där.
Förmodligen kommer de att dö. Men jag vet inte, kanske överlever de ändå.
Vi får se.


  Ser ni? Det har ju blivit ett vulkanutbrott.
Ja, ni ser ju husen också.

Men, nu vill jag säga att jag har träffat två fina gosedjursvänner! Ella använder de som nattmjukisar, alltså sånna man sover med.
Isbjörnen heter Tuggumi Snällman och koalan heter Lola.
Båda två är snälla, men de är lite bråkiga med varann ibland. Vem som ska göra si, och vem som ska göra så. Men annars, helt okej.


Och nu: En liten hemlighet...
Det är JAG som har druckit upp all O'Boy!
Jag var bara så sugen liksom.
Säg inte till NÅGON! Och lova det! 

Stora kramar från Kolan 

Inga kommentarer: