torsdag 5 maj 2011

Hjärtefin tanke!

Hej!
Har ni hört talas om Hjärtekatten?
Det går ut på att man ska virka katter med hjärtan på och sedan ska man skicka de till hjärtekatten, och sen kommer de att ge dom till barn på Drottning Sivias barnsjukhus som har problem med hjärtat!
Visst är det schyst? Ella funderar på att göra en. Men hon har några beställningar på amigurumis från sina vänner så när de är klara så kanske, det sa hon till mig.
Vad som än händer med hjärtekatter eller inte så kommer JAG i alla fall följa bloggen.

Stora Kramar! /Kolan

3 kommentarer:

Roliga_jag_ på Kpwebben sa...

Hejhej igen!
Jo jag har hört talas om Hjärtekatterna. De är såå enormt söta! Jag har också funderat på att virka en sådan. Fast det har inte varit så lägligt, då jag virkat en slags böna som ska få en blogg. Som du Kolan, men jag tror du är litelite sötare och finare och rarare. Du kan få länken sen när den är skapad. Är det okej för dig att jag härmar dig pyttepytte lite?
(PS. det är bara för att du är så Smart, rar, finast och ja du vet allt!)

kolan sa...

Ja visst får du det!
Det är ju bara kul.
Men kan bönan tipsa om min blogg i sin blogg då?

Roliga_jag_ på KPwebben sa...

Ja visst!
Jag kan säga att han fick sin ide från Kolan, och så kan jag länka i meny delen (du vet där man ser inläggen och profilen och det), och i första inlägget! Kanske någonstans mera! Tack så JÄTTE MYCKET!!!
Du är B-Ä-S-T!!!