torsdag 22 december 2011

Galen i kola(n)

Hej!
Bubbleiblubb...
Jag tror ni redan fattat att jag är galen i Kolor, men alltså... DET ÄR JU BARA SÅ SJUKT GOTT!
Receptet till kolorna som vi alltid bakar till finns här.
Bara ifall om att ni vill ha det, om någon skulle dö eller så. Jag tror faktiskt att kolor räddar liv. Om något så jättegott finns är det väl enbart för att rädda liv på någon, eller visst låter det logiskt?


Mästerkock K. Olan inspekterade allt som Ella gjorde. Minsta fel, fick hon skäll för.
"Nåja, det ser väl... bra ut"
Det viktigaste var provsmaket. Vadå, det är ju det! Som om jag skulle äta kola i onödan...  
 Kram De Två Kolorna

3 kommentarer:

Anonym sa...

gött !!!

Anonym sa...

jag är inte så anonym. Det är gammelmoster här

Kolan sa...

Anonym: Ja, det var jättegott! Om du är Ellas gammelmoster, blir du min... gammelgammelmoster då?