fredag 2 december 2011

Små, små, små ungar

Hej!
Jag sa ju för aplängesen att Putte var gravid, att hon skulle bli mamma. Och jag sa att jag skulle ställa upp som barnvakt ibland.
Gissa vad?
Nu har dom kommit! En natt för ett tag sedan hände det. Och ungarna är jättesöta! Putte gav dom namnen Liten & Mindre. Liten är en busig och livlig tjej som är helvit med bruna öron. Mindre är en kille som tar allting något lugnare, och han är tvärtom: helbrun med vita öron.
Putte får ingen lugn stund med de nya sötingarna.


"Vi är här... I mörkret!"

Dom är ena riktiga matvrak...
...och kakmonster!

Ahh! Jag får inte heller någon lugn stund!!
Och jag som sa att jag skulle vara barnvakt. Jag tror jag ångrar mig lite...

Kram! /Kolan

3 kommentarer:

Sarah sa...

Fin blogg:-) Söta amigurumis

Annika sa...

Tack för din kommentar! Alltid kul med en virkblogg :)

Anonym sa...

Det var APgulliga bebisar/ungar(eller vad du nu vill kalla det)=)



//Hilding du vet